Pět knih najednou...

Zdravím vás na svém malém místě v těch velkých internetech. Jak jste si určitě všimli vpravo, tak mám rozečtené tři knihy (ale ve skutečnosti je jich pět). Dlouho jsem nic nečetla a znáte to, najednou si prostě musíte přečíst vše, co vám přijde pod ruku. Takže jsem zalovila ve své domácí knihovničce a voilá - hned tři kousky. Midnight Blue od Simone van der Vlucht, Holandskou čítanku a od Sue Townsend Královnu CamilluA pak se přihodil Svět knihy.

Né že bych to nevěděla, ale myslela jsem, že odolám. Neodolala. A tak mám prostě další dvě knihy, které si nutně musím přečíst. A to nepočítám ty, které jsem koupila a nečtu je. Zatím. Pastýřská koruna od Terryho Pratchetta byla koupě bez rozmýšlení - novinka a zároveň poslední díl ze Zeměplochy. Prostě must-have. Pohyblivý svátek od Ernsta Hemingwaye mě nalákal na obálku. Musím říct, že Odeonu se prostě dělat daří krásné obálky.

Umístění je různé - jedna je v kabelce, dvě v obývacím pokoji, jedna na nočním stolku a jedna je... no na záchodě, no :-) Až je přečtu, tak vám sem přidám i recenze. Doufám, že se to časem ustálí na jenom jednu knihu a žádné další současně k tomu. 

Máte to taky tak? Dlouho nečtete a pak najednou musíte přečíst i návod k pračce? 

Těším se na vaše komentáře!

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pastýřská koruna - Terry Pratchett

Nepečený (fejk) medovník